عکسی که سوژه شد؛ رونالدو اگر کچل بود، چه شکلی می‌شد؟!

عکسی که سوژه شد؛ رونالدو اگر کچل بود، چه شکلی می‌شد؟!

پایگاه خبری فوتبالی - کریستیانو رونالدو، فوق ستاره پرتغالی باشگاه یوونتوس، همواره به داشتن مو هایی پر پشت که به آن‌ها مدل های جذاب و متنوعی می‌دهد، مشهور بوده است. او حتی یک کلینیک تخصصی پوست و مو دارد و تبلیغ شامپو و شوینده‌های مناسب با پوست سر و برای تقویت مو را هم می‌کند. اما اخیرا در شبکه‌های اجتماعی، یک تصویر ساختگی از کریستیانو رونالدو سوژه شده است.

به گزارش فوتبالی، کاربران شبکه‌های اجتماعی در یک تصویر ساختگی، مو های کریستیانو رونالدو را از روی یکی از تصاویر او حذف کرده‌اند تا او کاملا کچل شود و این تصویر را با عنوان کریستیانو رونالدو کچل یا اگر رونالدو کچل بود چه شکلی می‌شد، منتشر کرده‌اند. تصویری که تبدیل به سوژه شده و در شبکه‌های اجتماعی وایرال شد و در نوع خود جالب به نظر می‌رسد.

کریستیانو رونالدو تاکنون بدین شکل و به طوری که کاملا طاس و کچل باشد، دیده نشده است. اما او هنگامی که به بیماری کرونا مبتلا شده بود، مو های خود را تراشیده بود و تصاویری از او با سر تراشیده منتشر شده بود. اکنون کاربران شبکه‌های اجتماعی برای شوخی با رونالدو، با حذف مو های فوق ستاره پرتغالی سعی کرده‌اند که تصویری از رونالدوی کاملا کچل به وجود بیاورند!

1470