کدام دروازه‌بان بیشترین گل را از مسی و رونالدو خورده؟

کدام دروازه‌بان بیشترین گل را از مسی و رونالدو خورده؟

پایگاه خبری فوتبالی - لیونل مسی، فوق ستاره آرژانتینی بارسلونا، در آخرین روز های سال 2020 رکورد پله را به عنوان بیشترین گلِ زده برای یک باشگاه در کل تاریخ فوتبال شکست و بدین ترتیب تبدیل به بازیکنی شد که به تنهایی بیشترین گلِ زده را برای یک تیم دارد. رونالدو هم چندی پیش رکورد بیکان را شکست و تبدیل به کسی شد که بیشترین تعداد گل رسمی را به ثمر رسانده است. اما دروازه‌بان محبوب هر کدام از این فوق ستاره‎ها چه کسی بوده است؟

به گزارش فوتبالی، دروازه‌بانی که بیشترین گل را از لیونل مسی دریافت کرده است، دیگو آلوز با خوردن 21 گل است، پس از او گورکا ایرایزوز با دریافت 19 گل قرار دارد و ایکر کاسیاس هم با خوردن 17 گل از لیونل مسی در رده‌ی سومین دوازه‌بانی که بیشترین گل را از فوق ستاره آرژانتینی دریافت کرده، قرار دارد.

اما دروازه‌بانی که از کریستیانو رونالدو بیشترین گل را دریافت کرده است، گورکا ایرایزوز است که 15 گل خورده، پس از او خاوی واراس با 13 گل دریافت کرده و نفر سومی که بیشترین گل را از فوق ستاره پرتغالی دریافت کرده، کلودیو براوو است که 12 گل دریافت کرده است. البته روبرتو مارتینز هم مانند براوو 12 گل دریافت کرده است.

1470