عکس؛ نگاهی به تیپ خاص ویکتور والدز به مناسبت 39 سالگی

عکس؛ نگاهی به تیپ خاص ویکتور والدز به مناسبت 39 سالگی

پایگاه خبری فوتبالی - ویکتور والدز، دروازه‌بان اسبق بارسلونا که در این تیم افتخارات زیادی بدست آورد، به تازگی 39 ساله شده است. او دوران طلایی در بارسلونا داشت و پس از آن به مربیگری روی آورد. والدز تا چندی پیش سرمربی باشگاه هورتا بود، اما به تازگی از سمت خود استعفا داده است و به دنبال چالش جدیدی است. ممکن است که اگر لاپورتا به عنوان رئیس جدید بارسلونا برگزیده شود، او به بارسا برگردد.

به گزارش فوتبالی، دروازه‌بان پیشین بارسلونا در دوران حضورش در نیوکمپ به افتخاراتی از قبیل شش قهرمانی در لالیگا، شش سوپر جام اسپانیا، سه لیگ قهرمانان و دو کوپا دل ری دست یافت. والدز پیش از این در تیم های پایه مورتالاز و بارسلونا مربیگری کرده است و از ابتدای فصل 2020/21 هدایت تیم یو ای هورتا را در سطح چهارم فوتبال اسپانیا بر عهده داشت و نکته جالبی که در موردش وجود داشت، این بود که او همواره با تیپی خاص در تمرینات تیمش حاضر می‌شد و اکنون از سمت خود استعفا داده است و به مناسبت 39 سالگی‌اش نگاهی داریم به تیپش در این سن.

باشگاه یو ای هورتا که مربوط به ایالت کاتالونیا و شهر بارسلوناست، در حال حاضر در لیگا ترسای اسپانیا توپ می‌زند و والدس دیگر هدایت این باشگاه را بر عهده ندارد و در 39 سالگی از این کار استعفا داد.

1470