تلاش لیورپول برای جذب هافبک آرژانتینی اودینزه

تلاش لیورپول برای جذب هافبک آرژانتینی اودینزه

پایگاه خبری فوتبالی - مدیران باشگاه لیورپول در تلاش هستند تا بتوانند رودریگو ده پل، هافبک هجومی باشگاه اودینزه، را در پنجره نقل و انتقالات تابستان سال آینده خریداری کنند. 

به گزارش فوتبالی، به نظر می‌رسد که لیورپولی‌ها به دنبال خرید جانشینی برای جورجینیو واینالدوم هستند که هنوز توافقی برای تمدید قرارداد خود با مدافع عنوان قهرمانی لیگ برتر نداشته و قراردادش نیز در انتهای فصل به پایان می‌رسد. روزنامه کوریره دلو اسپرت خبر داده که باشگاه لیورپول به طور جدی شرایط ده پل را زیر نظر دارد اما این در حالی است که مدیران اودینزه حاضر به فروش این بازیکن 26 ساله با قیمتی کمتر از 40 میلیون یورو نیستند. استفانو کامپوچیا، معاون اول باشگاه اودینزه، هفته گذشته در این باره گفت: " ده پل بازیکن با اسعدادی است و یکی از نقاط قوت تیم ما به حساب می‌آید. او جواهر است و جواهرات قیمتی هستند. پیشنهادات ارائه شدند با خواسته‌های ما برابر ندارند و او با قیمتی کمتر از 40 میلیون یورو از جمع بازیکنان ما جدا نخواهد شد. "

اینتر، یوونتوس، ناپولی و لیدز نیز پیش از این به بازیکن تیم ملی آرژانتین لینک شده بودند که در این فصل در 18 بازی در تمامی رقابت‌ها سه گل و سه پاس گل به نام خودش به ثبت رسانده است. 

1811