اعتراض اسطوره‌های رئال به هازارد: او نباید در ترکیب ثابت باشد

اعتراض اسطوره‌های رئال به هازارد: او نباید در ترکیب ثابت باشد

پایگاه خبری فوتبالی - عملکرد ادن هازارد از زمان پیوستن به رئال مادرید در این تیم باعث شده که جمعی از بازیکنان سابق باشگاه اسپانیایی نسبت به حضور او در ترکیب اصلی معترض باشند. 

به گزارش فوتبالی، ادن هازارد در می 2019 ( اردیبهشت 98 ) فوق العاده بود. او استعدادی بی نظیر داشت که می‌توانست به راحتی از سد بازیکنان حریف عبور کند و تعادل و چینش رقیب را به صورت کامل بر هم بزند. او یکی از بهترین بازیکنان اروپا بود که چلسی را به قهرمانی در لیگ اروپا رساند و رهبر تیم بلژیک برای قرار گرفتن در جایگاه سوم جام جهانی 2018 بود. تقریبا دو سال گذشته و چیز زیادی از درخشش این بازیکن باقی نمانده است. او پس از پیوستن به رئال مادرید با هزینه 100 میلیون یورویی به صورت مداوم با مصدومیت روبرو بود. زیدان شب گذشته در دیدار نیمه نهایی سوپرکاپ برابر اتلتیک بیلبائو از او در ترکیب ثابت استفاده کرد. رئال در این بازی با نتیجه 1 - 2 شکست خورد و هازارد نیز عملکرد درخشانی نداشت. 

پدراگ میاتوویچ پس از بازی در این باره به ال لارگوئرو گفت: " هازارد نباید در ترکیب ثابت قرار بگیرد اما کسی که تصمیم می‌گیرد و شاهد عملکرد او در تمرینات است زیدان است. رئال مادرید بدون او هم خوب بازی می‌کند و این موضوعی نگران کننده است. "

سانتیاگو کانیزارس به رادیو کوپه گفت: " الان فرصت هازارد نیست. آسنسیو باید در سمت چپ بازی کند و اولویت باید با بازیکنانی باشد که در شرایط خوبی قرار دارند. نباید هازارد را در میانه میدان به کار گرفت و پس از این که جواب نداد جایگاهش را تغییر داد. "

اکسل تورس نیز در موی استار گفت: " او قبلا در بین پنج بازیکن برتر جهان بود و حالا در رئال مادرید حتی در بین 100 بازیکن هم نیست. مشخص است که مصدومیت‌ها اعتماد به نفس او را از بین برده است. "

1811