سپاهان 2 - پیکان یک/ سپاهان همچنان در کورس بالای جدول/ پیکان در نقش جهان پنچر شد

سپاهان 2 - پیکان یک/ سپاهان همچنان در کورس بالای جدول/ پیکان در نقش جهان پنچر شد

پایگاه خبری فوتبالی- دیدار رفت دو تیم سپاهان و پیکان در لیگ برتر بیستم با برتری 2 بر یک سپاهان به پایان رسید.

به گزارش فوتبالی، در این دیدار سپاهان موفق شد در خانه با دو گل سروش رفیعی و سجاد شهباززاده، پیکان را شکست دهد و سه امتیاز دیدار را کسب کند. تک گل پیکان در این دیدار را آرش قادری به ثمر رساند.

ترکیب سپاهان: 

پیام نیازمند، محمدرضا مهدی‌زاده، گئورگی گولسیانی، امید نورافکن، مرتضی منصوری، جلال‌الدین علی‌محمدی، محمد کریمی، سروش رفیعی، محمدرضا حسینی، کی‌روش استنلی و سجاد شهباززاده


ترکیب پیکان تهران: 

امیرحسین رنگرز، آرش قادری، نادر محمدی، علیرضا کوشکی، ابراهیم صالحی، حسین پورامینی، محمد دریس، محمد نوری، محمد ستاری، مجید عیدی، اسماعیل بابایی


کارت زرد

محمد کریمی دقیقه ٣٨
استنلی کی روش دقیقه ٣٨ سپاهان.

محمد ستاری دقیقه ۴٠ پیکان

شرح گل:

سپاهان (1-0): پس از اینکه جلال علی محمدی توپ را در میانه میدان از بازیکنان تیم پیکان گرفت، توپ با دو پاس به سروش رفیعی رسید و این بازیکن پس از یک دویی بسیار خوب و کار شده با سجاد شهباززاده در موقعیت تک به تک با دریس قرار گرفت و با یک ضربه روی پا توپ را به تور دروازه پیکان رساند تا پیش از اینکه بازی به دقیقه 20 برسد، طلایی پوشان در خانه پیش افتاده باشند.

سپاهان (2-1): در دقیقه 74 و تنها چند دقیقه پس از گلزنی آرش قادری برای پیکان از روی نقطه پنالتی، سپاهان روی ارسال خوب و دقیق محمد کریمی و ضربه شهباززاده به گل دوم دست پیدا کرد.

6641