اعتراض عجیب گتوزو به نحوه مدیریت بحران کرونا در لیگ انگلیس

اعتراض عجیب گتوزو به نحوه مدیریت بحران کرونا در لیگ انگلیس

پایگاه خبری فوتبالی - جنارو گتوزو، ستاره سابق میلان و تیم ملی ایتالیا، پس از افزایش تعداد بازی‌های به تعویق افتاده و موارد ابتلا به ویروس کرونا در لیگ برتر انگلیس از نحوه مدیریت این لیگ در بحران فعلی انتقاد کرد. 

به گزارش فوتبالی، گتوزو در حالی این اظهارات را مطرح کرده است که شرایط ابتلای بازیکنان حاضر در سری آ ایتالیا به ویروس کرونا خوب است و این مربی 43 ساله خواسته که به صورت مستقیم نسبت به تفاوت مدیریت دو لیگ اشاره کند. او در گفتگو با رای اسپرت در این باره اظهار داشت: " ما باید به لیگ برتر انگلیس نگاه کنیم که من فکر می‌کنم بهترین سازماندهی را در بین تمام لیگ‌های جهان دارد. با این حال آنها به صورت متوالی از ما انتقاد می‌کنند اما تا به حال مشکلات بدتری نسبت به ما در برخورد با این ویروس داشته‌اند. برگزاری دیدارهای به تعویق افتاده در طول هر هفته و انتظار کشیدن برای نتایج این مسابقات با حالتی عصبی کار آسانی نیست. "

مدیران لیگ برتر پنجشنبه و جمعه جلساتی با باشگاه‌ها برگزار کردند تا بر لزوم رعایت پروتکل‌ها از جمله عدم در آغوش گرفتن یکدیگر توسط بازیکنان در شادی پس از گل تاکید کنند. این لیگ در طول یک ماه گذشته با بیشترین آمار مبتلایان به ویروس کرونا در بین بازیکنان و اعضای باشگاه‌ها روبرو بوده است.

1811