بازگشت دروازه بان اسبق بارسلونا به تیم کاتالان با کمپین انتخاباتی لاپورتا

بازگشت دروازه بان اسبق بارسلونا به تیم کاتالان با کمپین انتخاباتی لاپورتا

پایگاه خبری فوتبالی - ویکتور والدس از هدایت هورتا استعفا داد. در حقیقت دروازه بان اسبق بارسلونا در پایان بازی روز پنجشنبه تیمش با بازیکنانش وداع کرد و استعفا داد. او اعلام کرد که آماده پروژه ای جدید می شود.

به گزارش فوتبالی، هر چند که والدس به صورت رسمی تایید نکرده اما به نظر می رسد که قرار است که در کمپین انتخاباتی ویکتور والدس یکی از نامزدهای ریاست بارسلونا فعالیت کند. در حقیقت لاپورتا بخت اصلی پیروزی در انتخابات ریاست بارسلونا است که والدس هم قرار است که در رده های پایه تیم کاتالان مشغول به کار شود.

والدس سعی کرد که مراحل مربیگری را یکی یک و با آرامش طی کند. او کارش را در تیم مورتالاز آغاز کرد که تیمی کوچک در شهر مادرید سات و بعد از آن هدایت تیم جوانان بارسلونا را به عهده گرفت. دوران والدس در تیم جوانان بارسلونا خوب نبود و پس از سه ماه به علت اختلاف با پاتریک کلایورت مدیر آکادمی تیم برکنار شد و حتی در آن زمان گفته شد که این دو با هم دست به یقه شده اند.

والدس پس از پایان تلخ دوران مربیگری خود در آکادمی بارسلونا هدایت تیم هورتا در لیگ دسته چهار اسپانیا را به عهده گرفت. او حالا از هورتا جدا شده است و باید دید که در چه سمتی به بارسلونا برمی گردد. به نظر می رسد که او قرار است که در رده های پایه بارسلونا به عنوان مربی یا مدیر مشغول به کار شود.

4125