رئال مادرید 1-2 اتلتیک بیلبائو؛ هدیه بزرگ زیدان به کومان

رئال مادرید 1-2 اتلتیک بیلبائو؛ هدیه بزرگ زیدان به کومان

پایگاه خبری فوتبالی - اتلتیک بیلبائو با پیروزی دو بر یک مقابل رئال مادرید توانست به فینال سوپرجام اسپانیا برسد و حریف بارسلونا شود. 

به گزارش فوتبالی، بیلبائو با دبل رائول گارسیا در نیمه اول توانست رئال مادرید را شکست بدهد. رئال در نیمه دوم هجومی بازی کرد و بنزما با ضربه سر کاسمیرو توانست در موقعیت دروازه خالی یکی از گلها را جواب بدهد اما کافی نبود و حالا زیدان هدیه بزرگی را به کومان داده است. مربی هلندی یکشنبه شب این فرصت را دارد تا اولین جام فصل خود را ببرد و بتواند با خیال راحت و جایگاه مستحکم تری به ادامه فصل نگاه کند.

ادن هازارد بازیکن بلژیکی رئال مادرید شب ضعیفی داشت و حالا پس از یک سال و نیم به مورد انتقادترین بازیکن در میان هواداران رئال تبدیل شده، بازیکنی که برای جذبش بیش از 130 میلیون یورو هزینه شد و حالا کیفیت نازلی را ارائه می دهد ، در حالی که زیدان به شدت حامی اوست. مربی فرانسوی که در این فصل بارها از زیر فشار انتقادها خارج شده این بار نیز به خاطر حذف از سوپرجام قطعا مورد انتقاد قرار خواهد گرفت. زیزو در بازی قبلی برف و شرایط چمن را برای ناکامی تیمش مقابل اوساسونا بهانه کرد اما این بار جایی برای توجیه نخواهد داشت و باید بپذیرد که تیمش اشکالات فنی و تاکتیکی زیادی داشته است.

4125