اصلاح موی مخفیانه بازیکنان بوندسلیگا جنجال‌ساز شد

اصلاح موی مخفیانه بازیکنان بوندسلیگا جنجال‌ساز شد

پایگاه خبری فوتبالی - اتحادیه آرایشگران آلمان در نامه ای به فدراسیون فوتبال آلمان از این که برخی از بازیکنان به صورت غیرقانونی موهای خود را اصلاح کردند و از آرایشگران استفاده کردند، ابراز دلخوری کرد. در حقیقت گفته می شود که این دسته از بازیکنان، محدودیت های تعیین شده توسط دولت آلمان را شکسته اند و آرایشگران را به صورت مخفیانه به خانه هایشان برده اند تا موهایشان را اصلاح کنند آن هم در حالی که به خاطر بحران کرونا چنین کاری در حال حاضر غیرقانونی دانسته می شود.

به گزارش فوتبالی، در بیانیه اتحادیه آرایشگران  آلمان به این نکته اشاره شده است که برخی از بازیکنان با موهای اصلاح شده در بازیهای این هفته حضور پیدا کرده اند و بدین ترتیب محدودیت های کرونایی را شکسته اند. در حقیقت در این بیانیه به این نکته اشاره شده است که برخی از مدل موهای بازیکنان فقط توسط تیمی از آرایشگران حرفه ای امکان پذیر است.

هرالد اسر رئیس اتحادیه آرایشگران آلمان با بیش از 80 هزار عضو در بیانیه ای نوشته است که اعضای این اتحادیه قریب به یک ماه است که به خاطر محدودیت های کرونایی بی کار هستند:" چهار هفته است که در قرنطینه هستیم. اگر من آخرین بار در روز 15 دسامبر موهایم را اصلاح می کردم، باید حداقل یک سانتی متر موهایم رشد می کرد. فکر نمی کنم که 50 درصد بازیکنان زوج یا خانواده ای داشته باشند که آرایشگری حرفه ای بلد باشند."

در حقیقت بسیاری از بازیکنان آرایشگران حرفه ای ار به صورت قانونی به خانه هایشان برده اند. در حال حاضر باشگاه ها و بازیکنان بوندسلیگا چنین بحثی را رد کرده اند.

4125