اعلام ترکیب رئال مادرید و اتلتیک بیلبائو؛ هازارد در مقابل ویلیامز

اعلام ترکیب رئال مادرید و اتلتیک بیلبائو؛ هازارد در مقابل ویلیامز

پایگاه خبری فوتبالی - ترکیب رئال مادرید و اتلتیک بیلبائو برای دومین بازی نیمه نهایی سوپرجام اسپانیا مشخص شد.

به گزارش فوتبالی، بارسلونا شب گذشته در ضربات پنالتی و به لطف درخشش ترشتگن توانست به فینال برسد و سوسیه داد را حذف کند و حالا باید دید که یکشنبه ال کلاسیکوی فوتبال دنیا را شاهد خواهیم بود و یک تیم باسکی دیگر هم از سوپرجام حذفی می شود یا بیلبائو که به تازگی هدایتش را به مارسلینو سپرده می تواند شگفتی ساز شود و رئال مادرید را حذف کند. زیدان امشب می خواهد مسیر خود را به سوی دوازدهمین جام دوران مربیگری خود به درستی طی کند. مربی فرانسوی از بهترین ترکیب ممکن استفاده کرده که لوکاس وازکز به جای کارواخال مصدوم در پست دفاع راست قرار گرفته در حالی که اسنسیو و هازارد در کنار بنزما خط حمله را تکمیل می کنند. رئال مادرید با ترکیبی مشابه، شنبه گذشته نتوانست اوساسونا را شکست بدهد اما این بار جایی برای اشتباه نخواهد داشت چرا که بازی امشب قطعا باید برنده داشته باشد، چه در جریان بازی چه در ضربات پنالتی.

ترکیب رئال مادرید برای بازی امشب مقابل بیلبائو بدین شرح است: تیبو کورتوا، لوکاس وازکز، واران ، راموس، مندی، کاسمیرو، کروس، مودریچ، هازارد، اسنسیو و بنزما.

بیلبائو نیز با این ترکیب پا به میدان گذاشته است: اونای سیمون، کاپا، اینیگو مارتینز، نونیز، بالنزیاگا، دی مارکوس، دنی گارسیا، ونسدور، مونیاین، رائول گارسیا و ویلیامز.

4125