ناصحی در گفت و گو با فوتبالی: سید مهدی رحمتی در حال تحمل سختی هاست

ناصحی در گفت و گو با فوتبالی: سید مهدی رحمتی در حال تحمل سختی هاست

پایگاه خبری فوتبالی- دستیار مهدی رحمتی می گوید با پوست اندازی انجام شده در شهر خودرو این تیم نیاز به زمان دارد.

به گزارش فوتبالی، رضا ناصحی در خصوص شکست سنگین شهرخودرو مقابل نفت مسجد سلیمان گفت: ما روند خوبی را شروع کرده بودیم و مقابل تیم هایی مثل تراکتور و سایپا خوب کار کردیم. از قبل می‌دانستیم که بازی سختی با نفت مسجدسلیمان داریم ولی گل‌های بدی دریافت کردیم و تمرکز مان از بین رفت با اینکه فوتبال مالکانه ای بازی کردیم و با این که همه مسائل را آقای رحمتی و کادرفنی گوشزد کرده بودند متاسفانه نشد که پیروز شویم.

او در خصوص اینکه چه زمانی می توانند راه خود را پیدا کنند و در واقع مشکل کارشان در کدام قسمت است ادامه داد: همیشه گفتم که به خاطر پوست اندازی در تیم ما و اضافه شدن بازیکنان جوان نباید انتظار خیلی زیادی از شهر خود  داشت. تیم باید شکل خودش را بگیرد، اکثر بازیکنان جوان هستند اما توانایی مخصوص خود را دارند و در مجموع راضی هستیم و امیدواریم به زودی نتایج دلخواهمان را بگیریم. جا دارد از آقای سید مهدی رحمتی که تمام سختی ها را متحمل می‌شود تشکر کنم. ما برای روزهای خوب نیازمند زمان هستیم، بازیکنان تاثیر گذار ما جدا شدند اما مطمئن باشید که به زودی شرایط عوض خواهد شد.

مربی شهر خودرو در پایان در خصوص دیدار پیش رو این تیم با نساجی مازندران گفت: با نساجی در مشهد بازی داریم. همه عوامل باشگاه در  تلاش هستند تا این دیدار را ببریم. بازی خیلی مهمی است و ان‌شاءالله با همت بازیکنان پیروز خواهیم شد.

1122