ستاره سابق میلان و آرزویی بزرگ: اگر برگردم با زلاتان یک زوج رویایی می‌سازیم

ستاره سابق میلان و آرزویی بزرگ: اگر برگردم با زلاتان یک زوج رویایی می‌سازیم

پایگاه خبری فوتبالی – پاتو اعلام کرده بازگشت به میلان یکی از رویاهای اوست. او گفته می تواند در کنار زلاتان زوجی رویایی بسازد.

به گزارش فوتبالی، الکساندر پاتو که در دوران جوانی‌اش در تیم میلان بازی می‌کرد هم اکنون ۳۱ سال سن دارد اما در عضویت هیچ تیمی نیست. او آخرین بار در تیم سائو پائو بازی کرده اما از تابستان بدون تیم مانده. او از سال ۲۰۰۷ تا ۲۰۱۳ در میلان حضور داشت و در اوایل دوران حضورش در این تیم یک ستاره بود. پاتو که حالا حسرت انتخاب‌های اشتباه و تصمیمات غیر حرفه‌ایش را می‌خورد اعلام کرده رویایش بازگشت به میلان است.

پاتو در جدیدترین گفت و گوی خود به گازتا دلو اسپورت گفته: از میلان خاطرات خوب زیادی دارم. در این تیم ۱۵۰ بازی انجام دادم، ۶۳ گل زدم و قهرمان سری آ و سوپرکاپ ایتالیا شدم. اگر به میلان برگردم یکی از رویاهایم محقق شده. میلان در قلب من جای دارد.

از پاتو پرسیده شد که حاضر است وظایف زلاتان را در تیم فعلی برعهده بگیرد که او پاسخ داد بهتر است در کنار هم بازی کنند. پاتو گفته: می‌توانم بگویم بله. مشکلی نیست اما نمی‌خواهم جای او بازی کنم و وظایف او را انجام دهم. به من چند بازی فرصت بدهند. من مربی را قانع خواهم کرد. بهتر است بگویم شاید اگر کنار زلاتان بازی کنم می‌توانیم زوج فوق العاده‌ای بسازیم.

1101