سوژه روز؛ احتمال حمایت از مهاجم منچستریونایتد توسط لیورپولی‌ها!

سوژه روز؛ احتمال حمایت از مهاجم منچستریونایتد توسط لیورپولی‌ها!

پایگاه خبری فوتبالی – احتمال دارد هواداران لیورپول در بازی یکشنبه مقابل منچستر یونایتد از مارکوس رشفورد، مهاجم رقیب بابت اقدامات انسان دوستانه حمایت کنند.

به گزارش فوتبالی، در دوران قرنطینه، مارکوس رشفورد، ستاره تیم منچستر یونایتد دست به انجام اقداماتی خیرخواهانه زد و با فشار آوردن به دولت هزینه تامین غذای بسیاری از کودکان را فراهم کرد. اقدامات رشفورد با استقبال شدید هواداران فوتبال مواجه شد و همه از رشفورد تمجید کردند تا جایی که برخی هواداران لیورپول می‌خواهند در دیدار این هفته مقابل یونایتد از مهاجم رقیب دیرینه تمجید کنند.

در همین زمینه در شبکه اجتماعی توئیتر چند هوادار لیورپول با بحث میان یکدیگر در حال انتخاب یک شعار برای طراحی یک بنر جهت تقدیر از رشفورد هستند. یکی از هواداران لیورپول در توئیتی که استقبال زیادی از آن شده نوشته: آیا کسی از هواداران بنری برای تمجید از رشفورد در کوپ (جایگاه هواداران تیفوسی لیورپول) طراحی کرده؟ لطفا روی آن بنویسید «گرسنگی هیچ رنگی ندارد. ممنون از تو مارکوس!». هوادار دیگری در پاسخ گفته می‌توان از رشفورد بابت کارهایش حمایت کرد اما به نحوی که تمجید بیش از حد نباشد. همه هواداران لیورپول البته از این اقدام حمایت نکرده اند و به طور مثال یک نفر نوشته روزی که قرار باشد بنر حمایتی از یک بازیکن در جایگاه کوپ قرار گیر من دیگر فوتبال رانگاه نمی‌کنم!

1101