کومان پس از برد مقابل سوسیه‌داد: از وضعیت مسی اطلاعی ندارم

کومان پس از برد مقابل سوسیه‌داد: از وضعیت مسی اطلاعی ندارم

پایگاه خبری فوتبالی – رونالد کومان، پس از برد مقابل سوسیه‌داد در نیمه نهایی سوپرکاپ اسپانیا که در ضربات پنالتی به دست آمد از بازیکنانش تمجید کرد. او البته گفته اطلاع کافی از شرایط مسی و مصدومیتش ندارد.

به گزارش فوتبالی، کومان پس از پایان بازی به خبرنگاران گفت: برای پنالتی‌ها من ۴ نام روی کاغذ نوشتم  و از بازیکنان پرسیدم چه کسی می‌خواهد پنالتی پنجم را بزند که ریکی پویگ گفت من این کار را انجام می‌دهم. او عالی کارش را انجام داد.

دی‌یونگ در بازی شب گذشته گل اول بارسلونا را به ثمر رساند که کومان اعتقاد دارد او بیشتر باید در یک سوم دفاعی حریف حضور پیدا کند. کومان گفته: بارها گفته‌ام که هافبک‌ها باید در محوطه جریمه حریف حضور پیدا کنند.

مسی بازی شب گذشته را به دلیل احساس ناراحتی و مصدومیت از دست داد و حالا سرمربی تیم بارسلونا هم از وضعیت او اطلاعات کافی ندارد. کومان به مارکا گفته اطلاعات کافی درباره وضعیت مسی ندارد اما بابت نمایش بازیکنان خوشحال است. کومان گفته: بازی خوبی بود و هر دو تیم با تمایل و عطش به برد بازی کردند. هر تیمی شانس‌های خودش را داشت. مقابل تیم خوبی بازی کردیم. پنالتی‌ها را با موفقیت پشت سر گذاشتیم اما در ابتدا بابت پرس شدید حریف دچار مشکل شده بودیم.

1101