پوچتینو پس از قهرمانی: این تازه اول راه است!

پوچتینو پس از قهرمانی: این تازه اول راه است!

پایگاه خبری فوتبالی – مائوریسیو پوچتینو پس از پایان دیدار مقابل مارسی که منجر به کسب اولین جام خود با پاریسن ژرمن شد اعلام کرد این تازه ابتدای راه است و با داشتن زمان، تیم پاریسی می تواند پیشرفت خوبی داشته باشد.

به گزارش فوتبالی، پوچتینو پس از پایان بازی به خبرنگاران گفته: پس از ۱۰ روز حضور به عنوان سرمربی ۳ بازی انجام داده‌ایم و این دیدار هم مقابل بزرگترین رقیب‌مان بود که اهمیت زیادی برای برنده شدن داشت. مهم‌تر از کسب جام، این افتخار و غرور است که برای هواداران‌مان اهمیت فراوانی دارد. بازیکنان ما کارهایی که از آن‌ها خواسته‌ام را ذره به ذره انجام می‌دهند. ۲ هفته است که اینجا هستم و کارهای زیادی انجام داده ایم.این تازه آغاز راه است. باور داریم که با زمان کافی و تلاش می‌توانیم ایده‌های‌مان را پیاده کنیم و به دلیل کیفیت‌مان، پیشرفت خوبی داشته باشیم.

پوچتینو در ادامه افزود: می‌خواهم از بازیکنان تشکر کنم و البته از لئوناردو و ناصر الخلیفی بابت فرصتی که به من داده شد. از توماس توخل و کادرش هم تشکر می‌کنم زیرا به خاطر کار آن‌ها ما در این مرحله بازی کردیم. نیمار؟ او بازیکنی خاص است و من برای او خوشحال هستم. او گل پیروزی ما را به ثمر رساند و بابت نمایشش از او راضی‌ام.

1101