رکوردی که هالند در آن از رونالدو پیشی گرفت

رکوردی که هالند در آن از رونالدو پیشی گرفت

پایگاه خبری فوتبالی - ارلینگ هالند، ستاره جوان دورتموند، در حال حاضر عملکرد بسیار خوبی در تیمش و در لیگ آلمان دارد و توجهات زیادی را به خود جلب کرده است به طوری که بسیاری معتقدند او آینده‌ی بسیار درخشانی خواهد داشت و می‌تواند ستاره‌ای بزرگ و بین‌المللی شود. این بازیکن رکورد های جالبی هم دارد.

به گزارش فوتبالی، ارلینگ هالند در حال حاضر و تا اینجای کار موفق شده که به عدد 25 گل در بوندسلیگا برسد. در واقع اگر بخواهیم تمام لیگ های معتبر اروپایی را در نظر بگیریم و او را در کنار آن‌ها مقایسه کنیم، به این نتیجه می‌رسیم که ارلینگ هالند بازیکنی بوده که در میان تمام 5 لیگ معتبر اروپایی، زود تر از بقیه به این تعداد گل رسیده است. در واقع کریستیانو رونالدو پس از 27 بازی به تعداد 25 گل در میان 5 لیگ معتبر اروپایی رسیده بود اما ارلینگ هالند تنها پس از گذراندن 25 بازی به این تعداد رسید، یعنی دو بازی کمتر از کریستیانو رونالدو

هالند همچنین از زلاتان هم عملکرد بهتری داشته است. ارلینگ هالند پس از 25 بازی 25 گل به ثمر رساند اما زلاتان ابراهیموویچ پس از 26 بازی به این تعداد رسیده بود. نیمار هم مانند رونالدو پس از 27 بازی توانسته بود چنین آماری را ثبت کند.

1470