عکس؛ دو کاسه سوپی که نیمار به عنوان شام خورد!

عکس؛ دو کاسه سوپی که نیمار به عنوان شام خورد!

پایگاه خبری فوتبالی - نیمار جونیور، بازیکن برزیلی پاریسن ژرمن، در بازی تیمش مقابل مارسی از ابتدا غایب بود و کار را از روی نیمکت دنبال می‌کرد و در نیمه دوم وارد میدان شد. او مدتی پیش دچار مصدومیت شده بود و همین مسئله موجب شده بود که از میادین دور باشد و نتواند به تیمش کمک کند. اکنون مائوریسیو پوچتینو به جای توماس توخل سرمربی پاریسن ژرمن شده و باید دید که روند عملکرد او به چه شکل خواهد بود.

به گزارش فوتبالی، نیمار جونیور، ستاره برزیلی پاریسن ژرمن، به عنوان یک ورزشکار حرفه‌ای همواره به تغذیه‌اش اهمیت ویژه‌ای می‌دهد تا بتواند بدن روی فرمی داشته باشد و به مشکل بر نخورد. او دچار مصدومیت های زیادی می‌شود اما در کل تغذیه‌ی سالمی دارد و فرم بدنی او مناسب است. نیمار در این شب‌ها به عنوان شام سوپ خورده است و از کاسه‌های سوپ خود تصاویری را در صفحه شخصی خود در اینستاگرام و در بخش استوری‌ها منتشر کرده است.

نیمار همواره به داشتن حواشی گوناگون متهم شده است. یکی از دلایلی که باعث حاشیه‌سازی بیش از حد او می‌شود، فعال بودن زیاد در شبکه‌های اجتماعی است. نیمار همواره در اینستاگرام از کار های مختلف خود، پست و استوری می‌گذارد و جدیدا هم از شام خود که سوپ بوده، استوری گذاشته است.

1470