صدای لرزان و بغض مسی در زمان صحبت کردن در مورد تیتو

صدای لرزان و بغض مسی در زمان صحبت کردن در مورد تیتو

پایگاه خبری فوتبالی - باشگاه بارسلونا مستندی را به یاد تیتو ویلانوا مربی اسبق کاتالان ها پخش خواهد کرد که بخش جالبی از این مستند مربوط به صحبت های مسی در مورد مربی فقید بارسلونا است.

به گزارش فوتبالی، لیونل مسی ستاره آرژانتینی بارسلونا در تیزری که از این مستند منتشر شده، با صدایی لرزان صحبت می کند که حالتی کاملا بغض آلود دارد و در آستانه گریه قرار دارد. لئو می گوید:"زیاد صحبت می کردیم اما اغلب صحبت هایمان در مورد فوتبال و بازیهایی بود که داشتیم. بازیهای خاصی داشتیم اما به نظرم آخرین بازی و روزی که وداع کرد از همه بازیها برای ما خاص تر بود و بیشتر در ذهن ما ماند."

تیتو ویلانوا که توانست با بارسلونا قهرمان لالیگا شود و با کسب 100 امتیاز فصل درخشانی را داشت، اولین مربی کاتالان ها بعد از گواردیولا بود اما به علت ابتلا به سرطان مجبور شد که کناره گیری کند و در نهایت با یک تراژدی جان خود را به شکل ناباورانه ای از دست داد. تیتو فقط 45 سال سن داشت اما به علت سرطان غدد لنفاوی در روز 25 آوریل 2014 جان خود را از دست داد و حالا باشگاه بارسلونا تصمیم گرفته است که پس از حدود هفت سال مستندی ویژه را به یاد این مربی آماده کند.

4125