میراث مارادونا در خطر؛ بدهی 26 میلیونی به اداره مالیات

میراث مارادونا در خطر؛ بدهی 26 میلیونی به اداره مالیات

پایگاه خبری فوتبالی - میراث دیگو مارادونا یکی از یکی از مورد بحث ترین موضوعات از زمان درگذشت ستاره سابق فوتبال آرژانتین بود. مارادونا با احتساب دلارها و اشیای قیمتی به گفته منابع مختلف بین 30 تا 50 میلیون یورو میراث دارد اما به نظر می رسد که بخش قابل توجهی از ارثیه وی نصیب اداره مالیات خواهد بود و در اختیار وارثان وی قرار نخواهد گرفت.

به گزارش فوتبالی، مارادونا در حال حاضر بیش از 26 میلیون یورو به اداره مالیات بدهی دارد که بیشتر آن مربوط به دوران بازی او در ناپولی است. در حقیقت در ابتدا اداره مالیات مدعی بود که این بدهی 37 میلیون یوروست اما رایزنی و مذاکرات وکلایش باعث شد تا در سال 2017 این مبلغ کاهش پیدا کند. با وجود توافقات وکلای مارادونا با اداره مالیات ناپولی در نهایت ستاره سابق فوتبال آرژانتین حاضر به پرداخت این بدهی نشد.

مارادونا در زمان حیات خود از پرداخت بدهی طفره رفت اما حالا که از دنیا رفته، بدهی او با استفاده از مثراثش پرداخته خواهد شد. در حقیقت ورثه مارادونا مجبور هستند که این بدهی را بپردازند و قبل از این که ارثیه در اختیارشان قرار بگیرد، بخشی از این بدهی در اختیار آنها قرار خواهد گرفت. حالا وکلای مارادونا می گویند که اگر بدهی به اداره مالیات پرداخته شود، عملا ارثیه ای برای فرزندان و نزدیکان وی باقی نخواهد ماند.

4125