منچسترسیتی 1-0 برایتون؛ سه امتیاز آرام برای مردان پپ

منچسترسیتی 1-0 برایتون؛ سه امتیاز آرام برای مردان پپ

پایگاه خبری فوتبالی - در هفته‌ی هجدهم لیگ برتر انگلیس، منچسترسیتی موفق شد در ورزشگاه خانگی خود با نتیجه‌ی یک بر صفر برایتون را شکست دهد و سه امتیاز دیگر را بدست بیاورد. منچسترسیتی کمتر از منچستریونایتد و لیورپول بازی کرده است و باید بازی های خود را ببرد تا از لیورپول جلو زده و به تلاش برای رسیدن به منچستریونایتد ادامه دهد.

به گزارش فوتبالی، در این بازی علیرضا جهانبخش به طور کامل از لیست برایتون خط خورده بود و در ترکیب تیمش حضور نداشت و سیتیزن ها موفق شدند با نتیجه‌ی یک بر صفر به پیروزی برسند. گفته شده بود که جهانبخش دچار مصدومیت شده است و علت دور بودن او از لیست تیمش برای این بازی همین نکته بوده است. تک گل شاگردان گواردیولا را در این بازی فیل فودن به ثمر رساند. این گل در دقیقه‌ی 44 و روی پاس کوین دی بروینه به ثمر رسید. در این بازی رحیم استرلینگ در دقایق پایانی بازی یک پنالتی را از دست داد تا نتیجه برای منچسترسیتی با بردی مقتدرانه تر همراه نشود و آن‌ها یک پیروزی خفیف و آرام با نتیجه‌ی یک بر صفر مقابل برایتون داشته باشند.

در هر صورت باید دید که منچسترسیتی در ادامه‌ی راه به چه شکل عمل خواهد کرد و آیا می‌تواند در نهایت با بردن بازی های عقب افتاده‌اش به صدر برسد یا خیر.

1470