مشخص شدن ترکیب سوسیداد و بارسلونا؛ مسی غایب بزرگ سوپرجام

مشخص شدن ترکیب سوسیداد و بارسلونا؛ مسی غایب بزرگ سوپرجام

پایگاه خبری فوتبالی - لیونل مسی ستاره آرژانتینی بارسلونا به علت مصدومیت به بازی مقابل سوسیداد نرسید و بریتویت دانمارکی به جای وی در ترکیب قرار گرفت.

به گزارش فوتبالی، سوسیداد و بارسلونا اولین بازی از نیمه نهایی سوپرجام اسپانیا را برگزار خواهند کرد. کاتالان ها که در شروع سال 2021 نتایج خوبی گرفته اند و به رتبه سوم جدول لالیگا رسیده اند حالا انگیزه بالایی دارند تا سوسیداد را شکست بدهند. تیم باسکی در بازیهای اخیر عملکرد ضعیفی از خود ارائه داده است و روی فرم نیست و بارسا سعی می کند که از این مسئله استفاده کند و بتواند به نیمه نهایی برسد. بارسلونا سال گذشته در نیمه نهایی سوپرجام در مقابل اتلتیکو شکست خورد و از صعود به فینال باز ماند در حالی که سوسیداد انگیزه زیادی دارد تا به فینال برسد و به مصاف برنده بازی رئال مادرید و اتلتیک بیلبائو برود. نبود مسی قطعا ضربه بزرگی به تیم کومان است اما انتظار می رود که لئو به فینال احتمالی در روز یکشنبه برسد.

ترکیب بارسلونا برای بازی امشب بدین شرح است: ترشتگن، مینگزا، آرائوخو، لنگله، آلبا، بوسکتس، دی یونگ، پدری، گریزمان، دمبله و بریتویت.

سوسیداد نیز با این ترکیب امشب در شهر کوردوبا به میدان می رود: رمیرو، گوروسابل، زوبلدیا، لونورماند، مونرئال، پورتو، گوئوارا، مرینو، گوریدی، اوریارزابال و ایساک.

4125