اعلام ترکیب یوونتوس و جنوا؛ با موراتا و بدون رونالدو

اعلام ترکیب یوونتوس و جنوا؛ با موراتا و بدون رونالدو

پایگاه خبری فوتبالی - الوارو موراتا و کولوسفسکی در ترکیب یوونتوس در بازی مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی ایتالیا مقابل تیم جنوا قرار گرفتند.

به گزارش فوتبالی، جام حذفی ایتالیا به صورت تک بازی برگزار می شود که اگر برنده در 90 دقیقه مشخص نشود، کار به وقت اضافه و ضربات پنالتی کشیده می شود. پائولو دیبالا به علت مصدومیت غایب است در حالی که دلیخت، الکس ساندرو و کوادرادو به کرونا مبتلا هستند. پیرلو برای این بازی به رونالدو استراحت داده در حالی که موراتا در بازگشت از مصدومیتش به ترکیب برگشته است. کولسوفسکی، فدریکو برناردسکی و وسلی بقیه ترکیب را تکمیل می کنند. وسلی ملقب به "گاسولینا" که یک سال پیش از هلاوس ورونا به یوونتوس پیوست، امشب اولین بازی خود را در تیم تورینی خواهد داشت. بوفون درون دروازه قرار گرفته و کیه لینی در کنار دراگوسین که هنوز 19 ساله نشده، در خط دفاعی قرار گرفته اند. جنوا نیز با حضور بالاردینی به جای ماران روی نیمکت دچار تغییراتی شده است.  پاندف، پلگرینی، پارینی، بیراشی، زاپاتا و کاساتا به علت مصدومیت غایب هستند و پرین، استورارو، زاپاکاستا و بهرامی به علت استراحت در بازی نیستند.

ترکیب یوونتوس در بازی امشب بدین شرح است : بوفون، دمیرال، دراگوسین، کیلینی، برناردسکی، وسلی، آرتور، بنتانکور، پورتانوا، موراتا و کولسوفسکی.

ترکیب جنوا نیز بدین ترتیب است : پالئاری، گلدانیگا، بانی، دومبراوانوو، گیلیونه، براگر، روولا، ملگونی، چیبورا، پیاتسا و اسکاماکا.

4125