رسمی؛ اتلتیکو برای رقابت با سوارز، مهاجم ذخیره خرید

رسمی؛ اتلتیکو برای رقابت با سوارز، مهاجم ذخیره خرید

پایگاه خبری فوتبالی - دمبله به اتلتیکو مادرید پیوست. این بازیکن فرانسوی به صورت قرضی با بند خرید غیراجباری 33.5 میلیون یورویی (به علاوه پاداشی به مبلغ پنج میلیون یورو) راهی تیم سیمئونه شد. اتلتیکو برای قرض گرفتن وی هم یک میلیون یورو پرداخت.

به گزارش فوتبالی، اتلتیکو گزینه های مختلفی نظیر لورن، میلیک، دی وماس و ویلیان ژوزه را در خط حمله زیر نظر داشت اما در نهایت بازیکن لیون را به خدمت گرفتند. دمبله سه شنبه به مادرید رسید و به زودی تست پزشکی را پشت سر ی گذارد. دمبله فصل گذشته 24 گل برای لیون به ثمر رساند و فصل قبلش نیز 23 گل ثبت کرده بود اما در این فصل جایی در برنامه های رودی گارسیا نداشت و مجموعا در شانزده بازی فقط 670 دقیقه داشت. 

دمبله قرار است که به ذخیره لوئیز سوارز در فصل جاری تبدیل شود. این بازیکن فرانسوی دوندگی و جنگندگی بالایی دارد و حالا می تواند به سوارز که در این فصل در 12 بازی لالیگایی خود 9 گل زده، در ماه های آینده فرصت بدهد تا کمی بیشتر استراحت کند. کامیلو و ساپونیچ چندان مورد اعتماد سیمئونه نبودند و دمبله گزینه ایده آلی به شمار می رود. دیگو کاستا در زمستان به خاطر مسائل خانوادگی تصمیم گرفت که از اتلتیکو جدا شود و حالا دمبله در حالی به اتلتیکو ملحق می شود که در سایت ترانسفرمارکت 30 میلیون یورو می ارزد.

4125