اعلام ترکیب منچسترسیتی و برایتون؛ غیبت جهانبخش مقابل مردان پپ

اعلام ترکیب منچسترسیتی و برایتون؛ غیبت جهانبخش مقابل مردان پپ

پایگاه خبری فوتبالی - در هفته هجدهم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس، منچسترسیتی به مصاف برایتون خواهد رفت و این بازی از ساعت 21:30 به وقت تهران برگزار خواهد شد و دیدار مهمی برای شاگردان پپ گواردیولا خواهد بود. در اصل از اینجای کار به بعد، تمام دیدار ها برای منچسترسیتی حیاتی خواهند بود چرا که آن‌ها جایی برای امتیاز از دست دادن ندارند.

به گزارش فوتبالی، بر خلاف فصول گذشته، منچسترسیتی در این فصل هنوز در جمع تیم‌های رده‌ی اول دیده نشده است. آن‌ها دو بازی کمتر از منچستریونایتد صدرنشین دارند اما اگر این دو بازی را هم ببرند باز هم از شیاطین سرخ عقب تر خواهند بود، بنابراین از این جهت است که شاگردان پپ گواردیولا دیگر جایی برای امتیاز از دست دادن ندارند و حتما باید برایتون را شکست دهند.

منچسترسیتی در این بازی با این ترکیب به میدان خواهد رفت: ادرسون، کانسلو، دیاز، استونز، زینچنکو، رودریگو، ایلکای گوندوغان، کوین دی بروینه، ریاض محرز، فودن، برناردو سیلوا.

و برایتون هم با عدم حضور علیرضا جهانبخش، این ترکیب را برای تقابل با منچسترسیتی خواهد داشت: سانچز، وبستر، دانک، بورن، برناردو، پروپر، وایت، ولتمن، تائو، مک الیستر، تروسارد.

در هر صورت باید دید که در این بازی چه نتیجه‌ای رقم خواهد خورد و شاگردان گواردیولا راه به کجا می‌برند.

1470