تذکر جدی دولت انگلیس به ستارگان لیگ برتر درباره شادی پس از گل

تذکر جدی دولت انگلیس به ستارگان لیگ برتر درباره شادی پس از گل

پایگاه خبری فوتبالی - مقامات رسمی دولت انگلیس بار دیگر تذکری جدی به بازیکنان حاضر در لیگ برتر این کشور درباره حلقه خوشحالی پس از گل و لزوم رعایت فاصله اجتماعی دادند.

به گزارش فوتبالی، افزایش آمار موارد ابتلا به ویروس کرونا بار دیگر شرایط انگلیس را بحرانی کرده و موجب آغاز شدن سومین قرنطینه سراسری در این کشور شده است. با این حال ورزش های حرفه‌ ای همچنان دنبال می‌شوند اما قوانین به صورت جدی‌ تر در این شرایط به کار گرفته خواهند شد. این بیماری این بار به صورت قوی‌ تر در بین تیم ها ظاهر شده و بسیاری از آنها با افزایش تعداد مبتلایان روبرو شدند که منجر به تعویق افتادن دیدارها در دقیقه نود شده است. یکی از مقامات وزارت بهداشت انگلیس تایید کرده که تمامی فاصله‌ های اجتماعی باید رعایت شود و از فوتبالیست‌ ها خواست که این موضوع را کاملا جدی بگیرند. او گفت: من کاملا با این موضوع که بازیکنان نباید برای شادی پس از گل در کنار هم قرار بگیرند موافق هستم. ما در حال حاضر در شرایط بسیار خطرناکی هستیم. نمی توان تا زمانی که تمامی افراد واکسینه نشده‌ اند هیچ ریسکی کرد. و تا آن زمان همچنان در همین شرایط خطرناک باقی خواهیم ماند. از هر ارتباط انسانی نزدیکی باید خودداری شود چون یک نفر از سه نفر ممکن است ناقل بدون علائم باشد.

پیش از این وزیر بهداشت نیز نسبت به این موضوع هشدار داده بود و از بازیکنان لیگ برتر خواسته بود که به این قوانین احترام بگذارند.


1811