تصمیم جدید آتالانتا: کاپیتان را به رقبای مستقیم نمی‌فروشیم!

تصمیم جدید آتالانتا: کاپیتان را به رقبای مستقیم نمی‌فروشیم!

پایگاه خری فوتبالی – باشگاه آتالانتا درباره فروش پاپو گومز، کاپیتان این تیم تصمیم جدیدی گرفته است.

به گزارش فوتبالی، پاپو گومز در لیست فروش تیم آتالانتا قرار گرفته و تیم‌هایی چون میلان، اینتر و رم را در ایتالیا خواهان خود می‌بیند. او روابط خود با مالک باشگاه را بهبود بخشیده و هر دو طرف پرچم سفید را پس از اختلافات گستره بالا برده‌اند اما همچنان راهی برای حل اختلافات با گاسپرینی پیدا نکرده است. به همین دلیل هم همچنان گومز در لیست فروش آتالانتا قرار گرفته و حالا هم تصمیم جدیدی در رابطه با او گرفته شده.

اسکای اسپورت در همین زمینه گزارش داده مدیران باشگاه آبی و مشکی‌پوش برگامو تصمیم گرفته به هیچ وجه اجازه حضور او در تیم‌های بالای جدول فوتبال ایتالیا را ندهد. به این ترتیب اینتر، رم و میلان نمی‌توانند روی خرید او حساب کنند و احتمالا یوونتوس هم نباید به او فکر کند.

این بازیکن آرژانتینی می‌خواهد در اروپا به فوتبال ادامه دهد. او به آتالانتا کمک کرد تا این تیم فصل گذشته را در جمع ۴ تیم بالای جدول به پایان برساند. او که بازوبند کاپیتانی الهه‌ها را بر بازو می‌بند توانست در لیگ قهرمانان هم بدرخشد اما حالا طبق اعلام رسانه‌ها تنها می‌تواند در تیمی ایفای نقش کند که برای قهرمانی نجنگد و رقیب مستقیم آتالانتا نباشد.

1101