سوژه روز؛ گرم کردن فلیکس و نیمکت‌نشینان اتلتیکو مادرید با دوچرخه ثابت!

سوژه روز؛ گرم کردن فلیکس و نیمکت‌نشینان اتلتیکو مادرید با دوچرخه ثابت!

پایگاه خبری فوتبالی – ژائو فلیکس و دیگر نیمکت نشینان تیم اتلتیکو مادرید با روشی جالب روی سکوها خود را گرم کردند تا در صورت نیاز وارد زمین شوند.

به گزارش فوتبالی، شب گذشته دیداری حساس در چهارچوب رقابت‌های لالیگا برگزار شد که در آن اتلتیکو مادرید به مصاف سویا رفت. اتلتیکویی‌ها در این بازی موفق بودند و توانستند پس از ناکامی در جام حذفی و شکست مقابل تیم دسته دومی کورنلا برنده شوند و حاشیه امنیت خوبی برای خود در صدر جدول سری آ ایجاد کنند.

در این بازی دیگو سیمئونه تصمیم گرفت به جای ژائو فلیکس به آنخل کوره‌آ اطمینان کند و او را در نوک پیکان خط حمله قرار دهد. به همین دلیل هم ژائو فلیکس روی نیمکت نشست تا در صورت نیاز در نیمه دوم وارد بازی شود. نکته جالب و حاشیه‌ای در نیمه دوم اتفاق افتاد که ژائو فلیکس و چند هم تیمی دیگر او که روی سکوها حضور داشتند تصمیم گرفتند با استفاده از دوچرخه‌های ثابت الکتریکی به شیوه‌ای جدید خود را گرم کنند.

این تصویر هم مربوط به آن صحنه است که دوربین‌های تلویزیونی شکار کرده‌اند و بازیکنان اتلتیکو را حین گرم کردن با دوچرخه‌ها نشان می‌دهد. در نهایت هم ژائو فلیکس در دقیقه ۶۶ بالاخره تعویض شد و به زمین مسابقه آمد.

1101