زواری در گفت و گو با فوتبالی : اگر صدرنشین هستیم لیاقتش را داریم / با امکانات کم کار بزرگی انجام دادیم

زواری در گفت و گو با فوتبالی : اگر صدرنشین هستیم لیاقتش را داریم / با امکانات کم کار بزرگی انجام دادیم

پایگاه خبری فوتبالی - هافبک جوان صنعت نفت آبادان می گوید صدرنشینی‌شان اتفاقی نیست و تمام عوامل این تیم برای رسیدن به این مهم تلاش کرده‌اند . 

به گزارش فوتبالی، محمدحسین زواری در خصوص پیروزی مقابل نساجی مازندران و صدرنشینی صنعت نفت آبادان گفت:  می‌دانستیم که بازی سختی داریم. در زمین حریف بازی داشتیم ، بعد از برد خوب هفته گذشته توانستیم این بازی را هم ببریم و با انگیزه رفتیم امتیاز بازی را بگیریم. همه بچه ها زحمت کشیدند و نود دقیقه سخت تلاش کردیم و جنگیدیم. خدا را شکر که روند رو به رشد را حفظ و دل هوادارانمان را شاد کردیم.

او در خصوص صدرنشینی صنعت نفت آبادان  و اینکه جزو مدعیان قهرمانی هستند ادامه داد: هیچ چیز اتفاقی نیست. اگر الان در صدر جدول قرار داریم لیاقتش را داریم و برایش تلاش کردیم و زحمت کشیدیم.با توجه به شرایط و امکانات کمتر ما نسبت به تیم‌های دیگر کار بزرگی انجام داده ایم  وقتی یک تیم موفق می شود یعنی تمام عواملش زحمت کشیده‌اند و‌ همدل بودن اعضای تیم خیلی به ما کمک می کند . خدا را شکر با تلاش آقای موسوی و بچه‌ها و اعضای باشگاه توانستیم به این جایگاه برسیم . از این به بعد همه تلاشمان را می‌کنیم تا روند خوبمان را حفظ کنیم و بهتر از این باشیم تا دل مردم خوزستان به خصوص هواداران پرشور صنعت نفت را شاد کنیم .

زواری در پایان در خصوص دیدار با سپاهان افزود: سپاهان تیم خوب، ریشه دار و قابل احترامی است. همیشه بازی های صنعت نفت و  سپاهان جذاب بوده ما هم تلاشمان را می کنیم . امیدوارم بازی خوبی به نمایش بگذاریم و یک امتیاز دیگر بگیریم و در کورس بالای جدول باقی بمانیم.

1122