کرمانشاهی در گفت و گو با فوتبالی: از محرومیت گوهری خوشحال نیستم

کرمانشاهی در گفت و گو با فوتبالی: از محرومیت گوهری خوشحال نیستم

پایگاه خبری فوتبالی- فرهاد کرمانشاهی که در چند بازی اخیر به جای احمد گوهری درون دروازه نفت مسجدسلیمان قرار گرفته می‌گوید اصلا از محرومیت گوهری خوشحال نیست .

به گزارش فوتبالی، نفت مسجد سلیمان در یک بازی پر گل شهر  خودرو را شکست داد و بدین ترتیب شاگردان حسینی به میانه بالای جدول رفتند. فرهاد کرمانشاهی در خصوص این دیدار به خبرنگار ما گفت: باید قبول کنیم که نفت بهتر کار کرد به خصوص در نیمه دوم و طبیعتا زدن سه گل نشان دهنده این موضوع است که ما چقدر مقابل تیم شهر خودرو خوب و هجومی  کار کردیم.

او که سه دیدار است به جای احمد گوهری درون دروازه قرار می‌گیرد ادامه داد : درست است که احمد گوهری رقیب من است اما از محرومیتش اصلا خوشحال نیستم اما سعی کردم از فرصتی که در اختیارم گذاشته شده به خوبی استفاده کنم‌.

این بازیکن در خصوص انتقاداتی که پیش از فصل بابت جذب او شده بود گفت: بله یکسری انتقادات بود تا اما الان جو خیلی مثبت شده  است و خوشحالم که نظر هواداران را برگرداندم. همین گونه به تلاشم ادامه خواهم داد. 

کرمانشاهی در پایان در خصوص دیدار بعدی با ذوب آهن افزود: در جام حذفی در زمانی که مس کرمان بودم با ذوب آهن بازی کردیم که بازی خیلی خوبی هم بود بنابراین تجربه حضور مقابل آن ها را دارم امیدوارم یک برد دیگر کسب کنیم . آقای حسینی خیلی زحمت می کشد و امیدوارم مزد زحمات او را بدهیم .

1122