مریدی، جعفری و مرادیان از فولاد جدا می‌شوند؟

مریدی، جعفری و مرادیان از فولاد جدا می‌شوند؟

پایگاه خبری فوتبالی- باتوجه به ادامه غیبت سه بازیکن تیم فوتبال فولاد خوزستان در تمرینات و ترکیب این تیم، احتمال جدایی این بازیکنان وجود دارد. 

به گزارش فوتبالی و به نقل از ایسنا، سینا مریدی هافبک ۲۴ ساله و خوش تکنیک تیم فولاد خوزستان که به اذعان کارشناسان از معدود استعدادهای ناب فوتبال محسوب می شود، حدود ۲ هفته است که در تمرینات تیم فولاد شرکت نمی کند.

به گزارش ایسنا، مریدی که پیش از این نیز دو بار به دلایلی از جمله اختلاف نظر با کادرفنی از تیم فولاد خداحافظی کرده بود، در ابتدای فصل بیستم با برطرف شدن مشکلاتش با مدیریت و کادرفنی، مجددا به جمع سرخ پوشان اضافه شد. هر چند در هفته های اخیر مجددا به دلایلی در تمرینات فولاد غایب است.

مریدی که حتی در مقطعی مورد توجه برانکو سرمربی سابق پرسپولیس قرار گرفته بود، این روزها نه تنها سکونشین شده است، بلکه به گفته کارشناسان با ادامه این روند، فوتبال این استعداد خیلی زود به پایان می رسد.

همچنین فرزاد جعفری مدافع خوزستانی تیم فولاد که از ابتدای فصل تاکنون در معدود بازی های این تیم به میدان رفته است، به دلایلی پس از دیدار این هفته فولاد مقابل سپاهان، در تمرین تیم شرکت نکرد. باتوجه به مشکلاتی که وجود دارد، احتمال جدایی این بازیکن که در سال های اخیر بهترین مدافع فولاد بوده است نیز وجود دارد.

جعفری که برای لیگ بیستم از چند باشگاه پیشنهاد داشت، در نهایت مجددا تصمیم به ادامه فعالیت در تیم مورد علاقه اش فولاد گرفت. اما حالا به نظر می رسد باتوجه به ترافیک در سمت راست خط دفاع، از فولاد جدا خواهد شد.

احسان مرادیان، گلر تیم فولاد خوزستان نیز که از بی حاشیه ترین بازیکنان این تیم در سال های اخیر محسوب می شود، در بازی های اخیر فولاد در لیست ۱۸ نفره قرار نداشته و نکونام ترجیح داده است از گلرهای دیگر تیمش در بازی های رسمی و دوستانه استفاده کند. البته مرادیان در تمرینات فولاد شرکت می کند ولی به نظر می رسد باتوجه به این که طی دو فصل اخیر کمتر به او بازی رسیده و بیشتر به عنوان گلر دوم مدنظر بوده است، در نقل و انتقالات نیم فصل، از فولاد جدا شود.

6641