لاپورتا: رونالدینیو باعث شد کریستیانو رونالدو به بارسا نیاید

لاپورتا: رونالدینیو باعث شد کریستیانو رونالدو به بارسا نیاید

پایگاه خبری فوتبالی – لاپورتا اعلام کرده حضور رونالدینیو در بارسلونا باعث شد آن‌ها با کریستیانو رونالدو قرارداد امضا نکنند.

به گزارش فوتبال، خوان لاپورتا کسی بود که رونالدینیو را به بارسلونا آورد. او حالا پس از سال‌ها و در آستانه برگزاری انتخابات ریاست بارسلونا اعلام کرده بارسا می‌توانست با رونالدو قرارداد امضا کند اما خودشان تصمیم گرفتند روی رونالدینیو سرمایه‌گذاری کنند.

لاپورتا در جریان یک گفت و گوی توئیتری نوشته: می‌خواستیم با رونالدینیو و رافا مارکز قرارداد امضا کنیم. دوستان مارکز از کریستیانو رونالدو برای حضور در بارسلونا سوال پرسیدند. رونالدو در آن زمان در تیم اسپورتینگ بازی می‌کرد. یکی از مدیر برنامه‌های او گفت که این بازیکن به منچستر یونایتد فروخته شده. نکته اینجا بود رونالدو با ۱۹ میلیون یورو به منچستر یونایتد رفت اما اسپورتینگی ها حاضر بودند رونالدو را حتی با قیمت ۱۷ میلیون یورو هم به ما بفروشند.

لاپورتا که در دوران حضورش بر مسند ریاست بارسلونا توانست به همراه این تیم افتخارات زیادی کسب کند در ادامه گفت: در آن دوران ما روی رونالدینیو سرمایه‌گذاری کرده بودیم. کریستیانو  بیشتر در کناره‌ها بازی می‌کرد و ما هم تصمیم گرفتیم شانس امضای قرارداد با او را رد کنیم.
بارسلونا با سرمایه‌گذاری روی رونالدینیو ضرر نکرد اما تصور حضور مسی و رونالدو کنار هم در یک تیم برای هر فوتبال دوستی هیجان انگیز می‌شد.

1101