عکس؛ سوپرگل والی پوگبا که منچستریونایتد را صدرنشین کرد

عکس؛ سوپرگل والی پوگبا که منچستریونایتد را صدرنشین کرد

پایگاه خبری فوتبالی - در هفته‌ی هفدهم لیگ برتر انگلیس، منچستریونایتد در خارج از خانه و در ورزشگاه ترف مور، موفق شد با نتیجه‌ی یک بر صفر، برنلی را شکست دهد. تک گل این بازی را پل پوگبا به شکلی فوق‌العاده به ثمر رساند تا شیاطین سرخ بالاتر از لیورپول، صدرنشین جدول لیگ برتر انگلیس شوند.

به گزارش فوتبالی، در آغاز این فصل از لیگ برتر انگلیس، کمتر کسی فکرش را می‌کرد که با گذشت 17 هفته، منچستریونایتد صدرنشین جدول لیگ برتر انگلیس باشد اما اکنون این اتفاق افتاده است. پل پوگبا که در حال طی کردن آخرین ماه های حضورش در منچستریونایتد است و به گفته‌ی وکیلش او دیگر در جمع شیاطین سرخ جایی نخواهد داشت و دوران حضورش در این تیم به پایان رسیده است، در این هفته از رقابت‌های لیگ برتر انگلیس، گلی فراموش نشدنی برای شیاطین سرخ به ثمر رساند. او روی سانتر مارکوس راشفورد، با یک ضربه‌ی والی و مهار نشدنی، تور دروازه‌ی برنلی را به لرزه در آورد.

پوگبا با این والی نشان داد که هنوز هم آمادگی خوبی در این روز ها دارد و اگر در شرایط مناسبی قرار بگیرد می‌تواند برای تیمش بدرخشد. او با این گل زیبا سه امتیاز را برای تیمش به ارمغان آورد.

1470