نابود شدن خودروی دروازه بان جنوا توسط کارگر کارواش!

نابود شدن خودروی دروازه بان جنوا توسط کارگر کارواش!

پایگاه خبری فوتبالی - فدریکو مارکتی ملی پوش ایتالیایی با یک اتفاق ناخوشایند مواجه شد چرا که خودروی 300 هزار پوندی و گرانقیمت وی توسط یک کارگر کارواش نابود شد!

به گزارش فوتبالی، دروازه بان جنوا تصمیم گرفت که فراری مدل 812 سوپرفست خود را بعد از تمرین روز دوشنبه به کارواش ببرد اما کارگر کارواش در اقدامی عجیب با این خودرو تصادف کرد چرا که نتوانست آن را کنترل کند. فراری ستاره ایتالیایی عملا نابود چرا که کارگر کارواش آن را به حفاظ اطراف کارواش و پنج خودروی پارک شده در آن جا کوبید.  تصاویر منتشر شده نشان می دهند که خودرو کاملا نابود شده است و پلیس در محل حاضر شده است. به راننده اسیبی نرسیده است اما مارکتی از نابود شدن خودروی محبوبش طبیعتا ناراحت است. 

ستاره سابق تورینو و لاتزیو البته در پیامی اینستاگرامی سعی کرد خشم خود را کنترل کند و نوشت:" به خاطر اتفاقی که رخ داد، خیلی ناراحت هستم. خوشبختانه کسی آسیب ندید و همین مسئله از هر چیزی مهمتر است.  می دانم که جملات بد زیادی نوشته شده است. بهتر است که دیگر این ماجرا را فراموش کنیم. امیدوارم دیگر نیازی نباشد که چنین پیام هایی را بخوانم."

فراری سوپرفست 812 سریع ترین خودروی اسپورتی است که توسط این کمپانی ساخته شده است. این خودرو می تواند تا سرعت 211 مایل بر ساعت حرکت کند. 

مارکتی یازده بازی در تیم ملی ایتالیا داشته و در جام جهانی 2010 بازی کرده است.

4125