جنجال در اردوی سلتیک به خاطر آفتاب گرفتن بازیکنان لب استخر در دبی

جنجال در اردوی سلتیک به خاطر آفتاب گرفتن بازیکنان لب استخر در دبی

پایگاه خبری فوتبالی - سفر زمستانی تیم سلتیک به دبی بدون جنجال نبوده است. تیم اسکاتلندی پنج شب را در جزیره "رویال مریدین بیچ" سپری کرد و نیکولا استورگن، نخست وزیر اسکاتلند از این تصمیم انتقاد کرد و گفت که از سفر اسکاتلند به دبی در شرایط کنونی ناراحت و دلخور است.

به گزارش فوتبالی، نیل لنون، جان کندی و سیزده بازیکن دیگر سلتیک بعد از آن به قرنطینه اجباری رفتند و بازی مقابل هیبرنیان را از دست دادند. در غیاب آنها سلتیک به سختی به تساوی رسید و حالا 21 امتیاز تا رنجرز صدرنشین با هدایت استیون جرارد فاصله دارند.

سفر سلتیک به گفته مدیران تیم اسکاتلندی با اهداف ورزشی و تمرینی بوده است اما تصاویر بازیکنان تیم اسکاتلندی در حال آفتاب گرفتن در کنار استخر جنجال ساز شده است چرا که  هواداران سلتیک می گویند که بهتر بود که در این شرایط کرونایی چنین سفری انجام نمی شد. براون یکی از بازیکنان سلتیک که در عکس دیده می شود، نه تنها عذرخواهی نکرده بلکه گفته است:"در دنیای مدرن همه می خواهند چیزی را زیر سوال ببرند و باید عادت کنیم . این روزها همه در مورد هر چیزی نظر می دهند. ما از دولت اجازه گرفتیم و اطمینان پیدا کردیم که در آن جا مسائل بهداشتی رعایت می شود. پس از تمرینات شدید تصمیم گرفتیم که کمی استراحت کنیم. برخی نمی بینند که چقدر سخت تلاش می کنیم.  گاهی باید اجازه داشته باشی تا جایی بنشینی و آفتاب بگیری. اما در تمرینات سخت تلاش می کنیم تا آماده بازیها شویم.سعی کردیم که برای پنج،شش ماه آینده آماده شویم."

4125