هاشم مستور، از روپایی زدن با پرتقال تا لیگ دسته سه ایتالیا!

هاشم مستور، از روپایی زدن با پرتقال تا لیگ دسته سه ایتالیا!

پایگاه خبری فوتبالی- هاشم مستور بازیکن ایتالیایی-مراکشی در سن 14 سالگی قرار بود که به یکی از ستارگان و پدیده های لیگ ایتالیا تبدیل شود. آدریانو گالیانی نایب رئیس وقت میلان برای جذب وی 300 هزار یورو هزینه کرد. مستور به آکادمی میلان ملحق شد اما در تمرینات تیم بزرگسالان شرکت می کرد و اولین بازی خود را در تیم بزرگسالان روسونری ها را در هفتم نوامبر 2015 داشت یعنی در زمانی که فقط 15 سال و شش ماه سن داشت. او یک فصل بعد راهی مالاگا شد و فقط یک بازی در تیم اسپانیایی داشت.

به گزارش فوتبالی، مستور بعد از آن ساک هایش را جمع کرد تا راهی تیم زووله در لیگ هلند شود که در آن جا در 15 بازی فقط یک پاس گل داشت. بعد از آن دوباره به تیم میلان برگشت تا در تیم رزروهای این تیم بخت خود را بیازماید اما فقط دو بازی انجام داد و بعد از آن راهی تیم لامیا در یونان شد و بعد از آن به رجینا و در نهایت تیم کارپی در سری سی (لیگ دسته سه) ایتالیا ملحق شد. کارپی در حال حاضر در گروه بی در سری سی ایتالیا در رتبه سیزدهم قرار دارد و در این فصل پنج برد، شش تساوی و چهار شکست داشته و خیلی بعید است که شانسی برای صعود به سری بی داشته باشد.

در آن زمان کلیپ های زیادی از مستور در شبکه های اجتماعی نظیر یوتیوب پخش می شد (مثل روپایی زدن با پرتغال) و به نظر می رسد که روسونری ها به همین خاطر او را جذب کردند اما زمان نشان داد که استعدادیابی از طریق یوتیوب چندان هم جواب نمی دهد!

4125