کاپلو: همه آرزو دارند سرمربی اینتر امسال باشند!

کاپلو: همه آرزو دارند سرمربی اینتر امسال باشند!

پایگاه خبری فوتبالی – فابیو کاپلو در جدیدترین گفت و گوی خود اعلام کرده هر سرمربی دوست دارد هدایت اینتر امسال را بر عهده بگیرد زیرا بازیکنان خوبی در این تیم حضور دارند.

به گزارش فوتبالی، کاپلو در جدیدترین گفت و گوی خود با کوریره دلو اسپورت گفته: میلان مربی بسیار خوبی دارد و البته بازیکنانی که به این تیم کمک می‌کند. میلان همیشه به دلیل داشتن بازیکنانی موفق از جنس خود باشگاه و آکادمی موفق شده. با داشتن بازیکنانی چون باره‌سی، مالدینی، گالی و کاستاکورتا. در حال حاضر میلانی ها بازیکن‌های خارجی زیادی دارند اما به هر حال دوناروما و کالابریا از آکادمی این تیم میآیند.

کاپلو در ادامه افزود: در ابتدای فصل اعلام کردم اینتر مدعی قهرمانی است و حالا هم آن را تایید می‌کنم. کونته نیازی به خرید جدید ندارد زیرا آن‌ها از اروپا حذف شده‌اند. هر مربی آرزو دارد سرمربی این تیم باشد و خود کونته هم این مسئله را اعلام کرده است. مدیریت صحیح این بازیکنان کلید اصلی قهرمانی است. یوونتوس در حال برگشتن به مسیر درست است. حتی بدون کمک به رونالدو. این یعنی در حال بازگشت به سطح خودشان هستند. درباره ناپولی فکر می‌کنم که تصمیم سختی درباره میلیک گرفتند و به خودشان آسیب رساندند. ۵ تیم برای ۴ رده ابتدایی لیگ می‌جنگند: اینتر، میلان، یوونتوس، آتالانتا و رم.

1101