نوازی: روی اشتباهات بچگانه گل خوردیم/ دلیل تغییر داور بازی را نمی‌دانیم

نوازی: روی اشتباهات بچگانه گل خوردیم/ دلیل تغییر داور بازی را نمی‌دانیم

پایگاه خبری فوتبالی- مربی تیم فوتبال شهر خودرو گفت: تعجب می‌کنم که ۲۴ ساعت قبل از بازی با نفت مسجدسلیمان داور بازی بدون هیچ دلیل و توضیحی تغییر کرد.

به گزارش فوتبالی، محمد نوازی در نشست خبری پس از دیدار تیمش مقابل نفت مسجدسلیمان اظهار داشت: به هر دو تیم خسته نباشید می‌گویم و به نفت مسجدسلیمان تبریک. آنها خوب تلاش کردند. ما خلاف جریان بازی گل خوردیم و روی دو سه اشتباه بچگانه دروازه‌مان باز شد. در حالی شکست خوردیم که می‌توانستیم برنده بازی باشیم. متأسفانه توپ‌های ما گل نمی‌شوند و خیلی اتفاقی توپ لو می‌دهیم و به راحتی دروازه‌مان باز می‌شود. امیدوارم که در بازی‌های بعد جبران کنیم.
وی ادامه داد: شرایط تیم ما خوب بود و روی زمین بازی می‌کردیم. شرایط زمین برای این بازی مناسب نبود. من تعجب می‌کنم که 24 ساعت قبل از بازی ما داور بازی را بدون هیچ دلیل و توضیحی عوض می‌کنند  و نمی‌دانیم چه کسی باید پاسخگو باشد. به هر حال فوتبال همین است و روی اشتباهات خودمان گل خوردیم و امیدوارم که همه چیز درست شود. 

مربی تیم فوتبال شهر خودرو خاطر نشان کرد: من برای همه فوتبالیست‌ها و دست‌اندرکاران  مسابقات آرزوی موفقیت می‌کنم و امیدوارم هر تصمیمی که گرفته می‌شود روی یک شخص و یک تیم خاص نباشد. داور امروز خوب قضاوت کرد، ولی باز هم می‌گویم دلیل اینکه داور بازی امروز ما عوض شد را نمی‌دانم. اگر چنین اتفاقی برای استقلال و پرسپولیس می‌افتاد حتماً رسانه‌ای می‌شد و دلیل تغییر داور را هم توضیح می‌دادند. داوری امروز خوب بود، ولی دلیل این را که چرا آقای سهرابی داور بازی امروز را عوض کرد، نمی‌دانیم و هیچ توضیحی به باشگاه ما ندادند.

6641