جزئیاتی از آخرین تمدید قرارداد مسی؛ او چقدر پاداش گرفته؟

جزئیاتی از آخرین تمدید قرارداد مسی؛ او چقدر پاداش گرفته؟

پایگاه خبری فوتبالی – در آخرین تمدید قرارداد مسی با بارسلونا در سال ۲۰۱۷ مقرر شده او ۷۸ میلیون یورو پاداش بگیرد که او هنوز این مبلغ را دریافت نکرده.

به گزارش فوتبالی، لیونل مسی که این روزها همچنان تمام تیترها را در رابطه با تمدید قراردادش به خود اختصاص داده آخرین بار در سال ۲۰۱۷ قراردادش را با بارسلونا تمدید کرد. قراردادی که امسال به پایان می‌رسد و مسی می‌توان به طور رایگان پس از پایان آن به هر تیمی بپیوندد. در همین زمینه رسانه لاونگاردیا جزئیات آن قرارداد را منتشر کرده که نکته جالبی در آن دیده می‌شود. مسی در قرارداد خود پاداش‌هایی در حد ۷۸ میلیون یورو لحاظ کرده.

علاوه بر موافقیت با افزایش حقوق ۱۰۰ میلیون یورویی حقوق مسی، ۲ پاداش مازاد به ارزش تقریبا ۷۸ میلیون یورو برای مسی در نظر گرفته شده بوده که باید در ۲ قسط ۳۹ میلیون یورویی به او پرداخت شده باشد. هرچند که بارها به تاخیر افتاده‌اند.

اولین قسط این مبلغ در ماه جولای فصل گذشته پرداخت شد و دومین قسط هم قرار است در ۸ بخش طی ۴ سال پرداخت شود. یعنی مسی می‌تواند پاداش خود را در سال ۲۰۲۵ به طور کامل دریافت کند. مسئله جالب توجه این است که نه خود مسی و نماینده او هیچ شکایتی بابت دریافت این مبلغ با این شیوه ندارند.

1101