نفت مسجد سلیمان سه - شهرخودرو یک| حسینی به داد حسینی رسید/ شهرخودرو تیمی با عملکرد سینوسی

نفت مسجد سلیمان سه - شهرخودرو یک| حسینی به داد حسینی رسید/ شهرخودرو تیمی با عملکرد سینوسی

پایگاه خبری فوتبالی- تیم‌های فوتبال نفت مسجدسلیمان و شهر خودرو در ادامه مسابقات هفته یازدهم لیگ برتر فوتبال در ورزشگاه بهنام محمدی رو در روی هم قرار گرفتند که در نهایت این بازی با برتری شاگردان سیدمجتبی حسینی به پایان رسید.

به گزارش فوتبالی، شهرخودرو که چند هفته‌ای پیروز نشده بود، در بازی قبلی‌اش سایپا را شکست داد و امیدوار بود که بتواند از مسجدسلیمان هم با دست پر به مشهد بر‌گردد اما شاگردان حسینی در یک بازی پر گل با نتیجه 3-1 موفق به پیروزی شدند و با 15 امتیاز، در رده هفتم جدول قرار گرفتند. شهرخودرو هم با 12 امتیاز، یازدهم است.

ترکیب شهرخودرو:

سعید جلالی ، علی نعمتی، حسن جعفری ، امیر حسین کریمی(احمد جبوری 46)،محمد عرفان معصومی، امین قاسمی نژاد ، رضا یزدان دوست، اکبر صادقی، صادق صادقی، حسین مهربان(رحمان جعفری 66 ) و فرشاد فرجی


ترکیب نفت مسجدسلیمان:
فرهاد مجد کرمانشاهی، مجتبی مقتدایی، بهروز نوروزی‌فرد، سجاد جعفری(عباس بوعذار 94)، فرید بهزادی کریمی، محمد بلبلی، محمد مهدی احمدی، محمد مهدی محبی (مهدی ایزدی 88)، نیما انتظاری، میثم تهی‌دست و ساسان حسینی(مهران امیری 88)

اخطار:

نیما انتظاری (35) از نفت مسجد سلیمان
بهروز نوروزی فرد (79) از نفت مسجد سلیمان

شرح گل:

نفت مسجد سلیمان 1-0 شهرخودرو (ساسان حسینی 27): با تعلل مدافعان شهرخودرو روی یک ارسال از روی ضربه ایستگاهی، محبی با یک پاس برگردان توپ را به دهانه دروازه فرستاد و ساسان حسینی با کف پا توپ را از چند قدمی وارد دروازه کرد.

نفت مسجد سلیمان 2-0 شهرخودرو (مهدی محبی 41): سجاد جعفری تحت فشار از سمت راست، ارسالی زمینی را روانه دروازه حریف کرد که محبی با یک تاثیر به موقع روی این پاس، توپ را وارد دروازه شهرخودرو کرد.

نفت مسجد سلیمان 2-1 شهرخودرو (امین قاسمی نژاد 80): امین قاسمی نژاد در حالت پشت به دروازه روی خط محوطه جریمه، پس از دریافت توپ با یک چرخش و شوت دیدنی، دروازه حریف را باز کرد.

نفت مسجد سلیمان 3-1 شهرخودرو (ساسان حسینی 86): ساسان حسینی با طی مسافتی چند متری با توپ وارد محوطه جریمه شهرخودرو شد و با یک شوت پای چپ دقیق توپ را به گوشه دروازه حریف فرستاد.

4731