روایت مارکا از زندگی آلابا؛ یک موزیسین خانواده‌دوست!

روایت مارکا از زندگی آلابا؛ یک موزیسین خانواده‌دوست!

پایگاه خبری فوتبالی – رسانه مارکا نکات جالبی از زندگی آلابا برای مخاطبینش منتشر کرده است.

به گزارش فوتبالی، آلابا متولد شهر وین است. شهر آهنگسازانی افسانه‌ای جون بتهوون و برامس. خانواده آلابا هم به موسیقی علاقه دارند اما این بازیکن تصمیم گرفت زندگی‌اش را در فوتبال بجوید. آلابا کلاس پیانو گذرانده، گیتار می‌زند و یک استودیوی میکس دارد که در هنگام دوری از فوتبال وقتش را در آن می‌گذراند. او گفته: واضح است که من یک خواننده درجه یک نیستم و صدای بی‌نظیری ندارم اما می‌توانم در یک استودیو کوچک کار کنم.

آلابا فردی خانواده دوست است و با خواهر و مادرش صمیمیت زیادی دارد. زمانی که او در ۱۶ سالگی به بایرن پوست خانواده‌اش به شدت به او در محیط جدید کمک کردند. فرانک ریبری نیز به عنوان یک رهبر معنوی همیشه مراقب او بود.

پدر آلابا در نیجریه متولد شده اما در ادامه به اتریش مهاجرت کرده. او اولین سرباز رنگین پوست تاریخ اتریش است مادر آلابا هم ملیتی فیلیپینی دارد.
آلابا در آسپرن و آستریا وین یکی از ستاره‌ها بود و بارها هم مقابل بایرن  بازی کرد و طبق ادعای مارکا از بایرن متنفر بوده. اما تا زمانی که به این تیم نپیوسته.
برنات درباره او به مارکا گفته: آلابا یک غول است و بارها من را شگفت زده کرده. می‌تواند در قلب دفاع بازی کند. در کناره‌ها بازی کند، در هافبک و... در کنار آن‌ها باید گفت که او چه توانایی در زمینه زدن ضربات ایستگاهی دارد و البته قدرت بدنی‌اش هم فوق‌العاده است.

آلابا گزینه مناسبی برای رئالی ها است. این طور نیست؟

1101