انصاری فرد: خوشحالم که برای تیمم گلزنی کردم

انصاری فرد: خوشحالم که برای تیمم گلزنی کردم

پایگاه خبری فوتبالی- ستاره ایرانی آ.اک آتن پس از درخشش در سوپرلیگ یونان از گلزنی برای تیمش و بازی مهم مقابل آریس صحبت کرد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از خبرگزاری فارس، شب گذشته در چارچوب هفته شانزدهم سوپرلیگ یونان آ.اک آتن مقابل لامیا به برتری یک بر صفر رسید. انصاری فرد تنها گل آ.اک را به ثمر رساند.

بازیکن ایرانی پس از درخشش در این مسابقه گفت: همه ما از این برد خوشحالیم. می‌خواستیم برنده بازی شویم و من خوشحالم که هم در ترکیب آ.اک بودم و هم گلزنی کردم.من همیشه سعی دارم که در میدان برای تیمم گلزنی کنم. ممکن است یک موقعیت صد در صد را یک مهاجم گل نکند و پس از آن یک گل فوق العاده به ثبت رساند. این ذات فوتبال است.

وی ادامه داد: وقتی پشت به دروازه هستم، سعی می‌کنم که بچرخم و توپ را به گل تبدیل کنم.

ستاره ایرانی گفت: در بازی‌های قبل ما گل‌های زیادی دریافت می‌کردم ولی امروز کلین‌شیت کردیم. اکنون مهمترین چیز بازی بعدی مقابل آریس است و ما می رویم که برنده بازی شویم. ما می‌رویم که تا آخر مسابقه بجنگیم، کمی خوش‌شانس باشیم و بتوانیم به پیروزی دست یابیم.

انصاری فرد در خصوص کرونا گفت:‌ کووید به فوتبال فقط مربوط نمی‌شود و همه افراد را تحت تاثیر قرار داده است. مردم باید مراقب باشند و به حرف‌های متخصصین گوش دهند. ما باید پروتکل‌ها را به خوبی اجرا کنیم.

ستاره ایرانی در پاسخ به اینکه آیا در بازی بعدی گل می‌زند، اظهار داشت: باید ببینم اصلاً‌ در این مسابقه حضور دارم و بازی می‌کنم یا خیر. اکنون نمی‌توانم در این باره صحبت کنم.

4731