عکس/ دفاع بامزه بونوچی؛ بیخیال شدن توپ و چسبیدن به مهاجم!

عکس/ دفاع بامزه بونوچی؛ بیخیال شدن توپ و چسبیدن به مهاجم!

پایگاه خبری فوتبالی - در بازی یوونتوس مقابل ساسولو که بیانکونری‌ها با نتیجه‌ی سه بر یک به پیروزی رسیدند، روی یک صحنه اتفاق بسیار جالبی افتاد و لئوناردو بونوچی به شکل جالبی وظیفه‌اش را که دفاع کردن و یارگیری است انجام داد. او کار خود را به سبکی انجام داد که مربوط به فوتبال نیست و بیشتر در فوتبال آمریکایی به چشم می‌خورد.

به گزارش فوتبالی، روی یک صحنه، مهاجم ساسولو در حال حمله و تک به تک شدن با دروازه‌ی یوونتوس بود اما بونوچی حتی پیش از اینکه توپ به آن سمت بیاید کاملا بیخیال توپ بود و فقط به مهاجم حریف چسبیده بود و پیراهن او را ول نمی‌کرد. او این رفتار خود را به طور جالبی ادامه داد و بدون توجه به توپ، از مهاجم حریف جدا نشد و یارگیری را ادامه داد.

بونوچی آنقدر این رفتار را ادامه داد و صرفا به بازیکن حریف چسبید تا اعصاب او را به هم ریخت و داور هم خطا اعلام کرد. بونوچی با این حرکت خود مانع از تک به تک شدن مهاجم با دروازه‌ی یووه شد اما اخطار گرفت و از طرفی هم با چسبیدن به مهاجم و بیخیال شدن توپ، این حس را منتقل کرد که گویا در نبرد برای جدال بر سر توپ خودش هم می‌دانست که ناکام می‌ماند و تصمیم گرفت که بیخیال آن شده و از همان ابتدای کار به مهاجم و پیراهنش بچسبد.

1470