عکس؛ گل زیبای بازیکن آکادمی بارسلونا از روی نقطه کرنر

عکس؛ گل زیبای بازیکن آکادمی بارسلونا از روی نقطه کرنر

پایگاه خبری فوتبالی - باشگاه بارسلونا همواره به داشتن یک آکادمی قدرتمند که می‌تواند محصولاتی خوب پرورش داده و ستارگان فوتبال را به دنیای فوتبال تحویل دهد، شناخته شده است. اگر چه که در سال‌های اخیر کمتر شاهد حضور بازیکنان آکادمی بارسلونا در تیم اصلی هستیم اما همچنان آن‌ها درخشش خوبی در رده های پایه دارند.

به گزارش فوتبالی، در آخرین درخششی که یکی از بازیکنان بارسلونا، در تیم بارسای بی که مربوط به تیم محصولات آکادمی بارسلونا موسوم به لاماسیاست، داشت از روی نقطه‌ی کرنر و به طور مستقیم موفق به گلزنی شد. این بازیکن که الکس کویادو نام دارد، در این بازی دو گل به ثمر رساند که یکی از آن‌ها از روی نقطه‌ی کرنر بود و بسیار جلب توجه کرد.

در واقع الکس کویادو در این بازی که بارسلونای بی در آن با نتیجه‌ی 4 بر 0 مقابل بادالونا به پیروزی رسید، دبل کرد و خودی نشان داد. این بازیکن نوید یک بازیکن آینده دار را می‌دهد و باید دید که سرنوشت او در نهایت چه خواهد شد و آیا به سطح بالاتری راه پیدا می‌کند یا در نهایت مانند استعداد های تلف شده‌ی دیگر خواهد شد.

زدن گل از روی نقطه‌ی کرنر به طور مستقیم بسیار دشوار است چرا که توپ باید چرخش زیادی داشته باشد اما این بازیکن جوان موفق به انجامش شد.

1470