چرا اوزیل، رونالدو را بهتر از مسی می داند؟

چرا اوزیل، رونالدو را بهتر از مسی می داند؟

پایگاه خبری فوتبالی - مسعود اوزیل ستاره آرسنال پرسش و پاسخ جالبی با هواداران در توییتر داشت که به سوالات جالبی جواب داد.

به گزارش فوتبالی، یکی از سوالات جالب از اوزیل در مورد مقایسه کریستیانو رونالدو و لیونل مسی، دو ابرستاره فوتبال دنیا بود. اوزیل در این باره نوشت:" مسی نشان داده که یکی از بهترین بازیکنان تاریخ فوتبال اسپانیاست اما رونالدو در هر کشوری که بازی کرده، بهترین بوده است."

مهاجم آلمانی در توییت جالبی به یک هوادار قول داد که اگر توییت او به بیش از 25 هزار ریتوییت برسد، پیراهن امضا شده اش را به او کادو می دهد و از سویی گفت که از پوشیدن پیراهن تیم ملی آلمان با وجود پایان تلخ، پشیمان نیست. از سویی اوزیل در تمجید از سرجیو راموس، کاپیتان رئال مادرید گفت:" او بیش از یک دهه یک ستاره جهانی بوده و به یک لیدر تبدیل شده است. جاه طلبی و انگیزه او برای کسب پیروزی بی نظیر است. او بهترین مدافع نسل من است."

اوزیل گفت که اگر روزی قرار باشد که از بین بازنشستگی و پیوستن به تاتنهام یکی را انتخاب کند، به سراغ گزینه اول می رود  و تیم برتر هم تیمی های خود در آرسنال را هم این گونه تعیین کرد: اوسپینا، سانیا، کوشیلنی، مرته ساکر، کولاشیناچ، کاسورلا، رمزی، گنابری، اوزیل، الکسیس سانچز و اوبامیانگ.

مسعود گفت که از دوران حضورش در آرسنال هرکز پشیمان نیست و در مورد ونگر این گونه صحبت کرد:"آرسن ونگر مربی خاصی در دوران فوتبال من بود و برایش احترام قائل هستم.مربی بزرگی است که جامهای زیادی کسب کرده و شخصیت بزرگ و صادقی دارد. همیشه دوران حضورش در آرسنال را به نیکی به یاد خواهم آورد چون بزرگترین موفقیت هایم در آرسنال با او بود."

از سویی اوزیل در مورد آینده اش هم صحبت های مهمی داشت:"پیش از بازنشستگی دوست دارم در دو کشور بازی کنم: آمریکا و ترکیه. اگر قرار باشد به ترکیه بروم، می خواهم در فنرباغچه بازی کنم."

4125