کدام مربیان لیگ انگلیس بیش از بقیه مورد تمسخر قرار گرفتند؟

کدام مربیان لیگ انگلیس بیش از بقیه مورد تمسخر قرار گرفتند؟

پایگاه خبری فوتبالی - شبکه های اجتماعی کار مربیگری را برای مربیان لیگ انگلیس حتی از قبل هم سخت تر می کنند.

به گزارش فوتبالی، سولشر از منچستریونایتد و لمپارد از چلسی در این فصل بارها به خاطر عملکرد تیمشان مورد انتقاد قرار گرفتند. در حقیقت در هفته های اخیر بارها لمپارد در شبکه های اجتماعی مورد تمسخر قرار گرفته است چرا که آبی ها چهار تا از شش بازی اخیرشان در لیگ انگلیس را باختند. یکی از جذابیت های توییتر این است که هر کسی می تواند نظرش را ابراز کند که البته گاهی از اوقات این می تواند به ضرر برخی از افراد باشد. 

برخی نظیر مارسلو بیلسا حتی در زمان شکست های لیدز هم مورد تجلیل قرار می گیرند. این مربی آرژانتینی همیشه به خاطر استایل و سبک خود مورد احترام بوده است  اما برخی دیگر همیشه مورد انتقاد هستند.  یورکن کلوپ در رده نوزدهم از نظر مورد تمسخر قرار گرفتن قرار دارد که با عملکرد درخشان لیورپول در سالهای اخیر این اتفاق طبیعی است. پپ گواردیولا شانزدهم است، آنچلوتی پانزدهم و آرتتا چهاردهم. بیلسا در رده دهم قرار دارد و ژوزه مورینیو از تاتنهام نهم است.

اما فرانک لمپارد با 42.25 درصد توییت های تمسخر آمیز رکورد دار است. استیو بروس از نیوکاسل و دین اسمیت از استون ویلا در رده های بعدی هستند و سولشر با 28.73 درصد چهارم است.

در حال حاضر صندلی لمپارد در چلسی به شدت لرزان است و احتمال اخراج وی از تیم لندنی کم نیست.

4125