عکس؛ کودکی بامزه پیانیچ در اولین تیم عمرش!

عکس؛ کودکی بامزه پیانیچ در اولین تیم عمرش!

پایگاه خبری فوتبالی - میرالم پیانیچ، هافبک بوسنیایی بارسلونا، در حال حاضر 30 ساله است. او از همان دوران کودکی فوتبال را آغاز کرده و به مرور وارد باشگاه های حرفه‌ای شده است و تبدیل به یک بازیکن حرفه‌ای شده که اکنون در بارسلونا توپ می‌زند. پیانیچ در تابستان گذشته از یوونتوس به بارسا آمد و با آرتور ملو معاوضه شد.

به گزارش فوتبالی، میرالم پیانیچ در دوران کودکی‌اش و بین سال‌های 1997 تا 2004 در باشگاه فوتبال شیفلانگ لوکزامبورگ توپ می‌زد و در واقع آکادمی این باشگاه، اولین تیمی بوده که هافبک بوسنیایی در آن حضور داشته است و پس از آن کم کم رشد کرده و به تیم‌های دیگری مانند متز، لیون و رم رفته است و در نهایت پس از انتقال به یوونتوس و حضوری 4 ساله در این باشگاه، به جمع آبی و اناری پوشان پیوسته است.

پیانیچ چندی پیش از اینکه در بارسلونا خیلی به او فرصت بازی نمی‌رسد، ابراز نارضایتی کرده و گفته بود:" صد در صد مشخص است که راضی نیستم و نمی توانم هم راضی باشم. در دوران فوتبالم هرگز از بازی نکردن راضی نبودم و حالا هم همین طور است. من آماده ام، به خوبی تمرین می کنم و منتظر هستم. نمی توانم کار دیگری انجام بدهم. این شرایط مشکلی است و قطعا خرسند نیستم."

1470