نادری در نقش دانشگر؛ سوژه انتقاد از فکری

نادری در نقش دانشگر؛ سوژه انتقاد از فکری

پایگاه خبری فوتبالی- محمد نادری در تقابل با تیم سابقش روز خوبی را سپری نکرد.

به گزارش فوتبالی، محمود فکری روی نادری به عنوان سورپرایزش برای دربی حساب کرده بود و تصور می‌کرد که نادری آنقدر برای بازی مقابل تیم سابقش انگیزه دارد که دوری چند هفته‌ای‌اش از میادین تاثیری روی کیفیت بازی او نگذارد و بتواند یکی از مهره‌های کلیدی استقلال در این بازی حساس باشد منتهی نمایش نادری جلوی تیم سابقش، بسیار ضعیف‌تر از چیزی بود که فکری تصورش را می‌کرد.

نادری در 65 دقیقه‌ای که در میدان بود به جز زدن توپ به دست وحید امیری در اوایل بازی که از دید استقلالی‌ها پنالتی بود،نتوانست کار خاصی انجام دهد و یکی از مقصران گل مهدی عبدی بود و ناهماهنگی‌اش با عارف غلامی در آن صحنه کاملا به چشم آمد و حالا باید دید نادری در بازیهای بعدی استقلال می‌تواند نمایش بهتری ارائه دهد یا نه.

این برای دومین بار است که مدافعان چپ استقلال سوژه انتقاد از فکری در فضای مجازی می‌شوند و بعد از محمد دانشگر، این بار محمد نادری با یک نمایش ضعیف کاری کرد که هواداران استقلال از فکری بپرسند چرا وقتی هروویه میلیچ آماده را روی نیمکت داری، به بازیکنی بازی می‌دهی که مدتها دور از شرایط بازی بوده و فقط صرف اینکه سابقه بازی در پرسپولیس داشته، او را در این بازی حساس به زمین می‌فرستی. سوالی که البته تا این لحظه، سرمربی استقلال جوابی برایش نداشته است.

1984