لروی سانه ۲۵ ساله شد؛ پسری آلمانی با پدری سنگالی!

لروی سانه ۲۵ ساله شد؛ پسری آلمانی با پدری سنگالی!

پایگاه خبری فوتبالی – لروی سانه امروز ۲۵ ساله شد.

به گزارش فوتبالی، لروی سانه، بازیکن آلمانی تیم بایرن مونیخ که سابقه ۲۵ بازی ملی را در کارنامه خود دارد امروز شمع تولد ۲۵ سالگی‌اش را فوت می کند. او فوتبال حرفه‌ایش را در شالکه آغاز کرده اما سابقه حضور در آکادمی لورکوزن را هم علاوه بر آکادمی شالکه دارد. سانه به مدت ۴ سال در سیتی بازی کرد اما امسال به بایرن پیوسته و شروع قابل قبولی در این تیم داشته.

نکته جالب درباره لروی سانه ملیت او و تفاوت با ملیت پدرش است. سانه در اسن در آلمان متولد شده و در تمام رده‌های ملی برای آلمانی‌ها بازی کرده. در حالی که پدرش ۵۵ بازی ملی برای سنگال انجام داده است.

سلیمان سانه، پدر لروی سانه متولد داکار در سنگال است اما در فرانسه بزرگ شده. او در هنگام گذراندن دوران سربازی‌اش در ارتش فرانسه به آلمان می‌رود و همان جا هم با مادر لروی، رجینا وبر که یک ورزشکار رشته ژیمناستیک است و مدال المپیک سال ۱۹۸۴ را دارد آشنا می‌شود.

سلیمان سابقه زیادی در تیم‌های آلمانی دارد و در تیم‌هایی چون فرایبورگ و نورنبرگ بازی کرده است. سلیمان که خود ۵۹ سال سن دارد پس از خداحافظی از فوتبال برای مدت کوتاهی مربیگری کرد اما هیچ توفیقی به دست نیاورد.

1101