تمدید قرارداد میورا در ۵۳ سالگی؛ میورا: عشقم به فوتبال افزایش یافته!

تمدید قرارداد میورا در ۵۳ سالگی؛ میورا: عشقم به فوتبال افزایش یافته!

پایگاه خبری فوتبالی – کازویوشی میورا، بازیکن ۵۳ ساله ژاپنی تیم یوکوهاما اف سی قرارداد خود را یک سال دیگر تمدید کرد تا اهالی فوتبال پیرترین بازیکن تاریخ فوتبال را یک سال دیگر در زمین چمن مشاهده کنند.

به گزارش فوتبالی، میورا که با نام King Kazu به معنی پادشاه کازو در دنیای فوتبال شناخته می‌شود روز ۲۵ فوریه امسال شمع تولد ۵۴ سالگی‌اش را فوت می‌کند. دقیقا یک روز قبل از آغاز فصل جدید فوتبال در ژاپن. او که طبق اعلام بسیاری از رسانه‌ها قراردادش را امروز یک فصل دیگر تمدید کرده می‌تواند هفدهمین سال حضورش در این باشگاه و سی و ششمین سال از دوران حرفه‌ای کاری‌اش را هم همزمان جشن بگیرد.

میورا در سال ۲۰۱۷ در دسته دوم مقابل تسپاکاساتو گلزنی کرد تا با ۵۰ سال و ۱۴ روز سن پیرترین گلزن در تاریخ بازی‌های حرفه‌ای ژاپن شود.
او به تیم یوکوهاما کمک کرد تا در انتهای سال ۲۰۱۹ این تیم به سطح اول فوتبال ژاپن برسد اما تنها ۴ بار برای تیمش به میدان رفت. میورا در این رابطه گفته: شخصا فصل راضی‌کننده‌ای را پشت سر نگذارتم اما جاه‌طلبی و شوق من به فوتبال همچنان در حال افزایش است. هر روز سخت تلاش می‌کنم و می‌خواهم تا جایی که می‌شود در فصل پیش رو بازی کنم و به تیم کمک کنم.

1101